Skip to content

מהו שער חניה חשמלי ואיך הוא מועיל?

שער חניה חשמלי הוא שער הנפתח ונסגר באמצעות מנוע חשמלי. המנוע מופעל בדרך כלל באמצעות חשמל, ומכאן השם "שער חניה חשמלי". שערי חניה חשמליים עשויים לרוב מפלדה או אלומיניום ובעלי מערכת הידראולית הפותחת וסוגרת את השער.

מנועים הידראוליים הם סוג המנוע הנפוץ ביותר לפתיחת שערים והם משמשים ברוב אזורי המגורים. שערי חניה חשמליים משמשים בעיקר באזורי מגורים כדי למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש פרטי. הם משמשים גם באזורי תעשייה כדי לשלוט בגישה לאזורים שונים. הם משתמשים בלחץ נוזלים כדי לפתוח ולסגור את השער. משתמשים במנועים חשמליים כשהמקום מוגבל או כשצריך לפתוח את השער לעתים קרובות יותר מאשר לסגור – כמו בחניון.

השערים עשויים לרוב מפלדה עם זרוע אוטומטית הנפתחת ונסגרת. ניתן לפתוח אותם באמצעות כפתור, קורא כרטיסים או לוח מקשים. חלק מהשערים כוללים חיישנים כדי לזהות אם מכוניות נכנסות או יוצאות מהמגרש, כך שהם יכולים להיפתח אוטומטית עבור כלי רכב ללא נוכחות של מלווה.

היתרונות של התקנת שער חשמלי בבית 

היתרונות של שער חניה חשמלי הם רבים. זה מבטיח שתהיה לך תחושת ביטחון וביטחון כשאתה עוזב את הבית או חוזר מהעבודה בערב. התקנת שער חניה חשמלי בבית כדי לשמור על בטיחות המשפחה שלכם.

שער חניה חשמלי יכול לספק תחושת ביטחון למשפחה ולרכוש שלכם, ולהרחיק את הפולשים. הרבה אנשים מתקינים שערים חשמליים כדי להגן על בתיהם מפני פריצות. רוב בעלי הבית מודעים לכך שפורץ לא יסתכן בפריצה לבית עם שער חשמלי. כמו כן, קשה מאוד לשודדים לפרוץ לבית אם השערים מותקנים בצורה כזו שלא ניתן לראות דרכם. שער חניה  חשמלי מועיל גם אם אתם גרים באזור שחווה גשם כבד או שלג מכיוון שהוא מרחיק מים.