Skip to content

גיא כספי: כיצד להפיק את המרב מהשיווק האורגני שלכם

במאמר זה גיא כספי יכסה את היתרונות של השיווק האורגני וכמה טיפים כיצד לעשות את זה נכון. שיווק אורגני הוא דרך רבת עוצמה להגדיל את החשיפה והמכירות שלכם. זה גם גורם חשוב באופטימיזציה למנועי חיפוש. 

שיווק אורגני הוא צורת שיווק שאינה משתמשת בפרסום בתשלום. זה מסתמך על שיווק מפה לאוזן, מדיה חברתית וצורות אחרות של פרסום כדי להוציא את הבשורה על מוצר. שיווק אורגני קיים כבר די הרבה זמן, אך לאחרונה הוא הפך לפופולרי יותר מכיוון שהוא חסכוני יותר מפרסום מסורתי. גם שיווק אורגני נתפס כאמין יותר מפרסום מסורתי.

שיווק אורגני הוא הדרך הטובה ביותר לבנות את העסק שלכם, וזה לא עולה לכם אגורה. זו אסטרטגיה שקיימת כבר עשרות שנים. הרעיון הוא שאתם יוצרים תוכן או מודעות מרתקות ואינפורמטיביות, כך שאנשים ירצו לשתף אותם עם החברים, בני המשפחה והקולגות שלהם.

המטרה של שיווק אורגני היא לספק ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם על ידי הסברה על העסק שלכם ומה שאתם עושים. אתם יכולים לתת להם מידע על איך הם יכולים לפתור את הבעיות שלהם או לשפר את חייהם על ידי שימוש במוצרים או בשירותים שלכם.

טיפים לשימוש בשיווק אורגני להצמחת העסק שלכם

בחלק הזה של המאמר גיא כספי אסף כמה טיפים מהטובים ביותר לאסטרטגיות השיווק האורגני שלכם על מנת שתוכלו להשתמש בהן כדי להצמיח את העסק שלכם:

1) היו אותנטיים במסרים שלכם

2) צרו תוכן המהדהד עם קהל היעד שלכם

3) צרו תוכן שייצור שיתופים ולייקים ברשתות החברתיות

4) בצעו אופטימיזציה של האתר שלכם לחיפוש אורגני על ידי שימוש במילות מפתח בכותרת ובתיאור.