Skip to content

האם עמודי גדר הם באמת חשובים לייצור?

במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל ניתן לראות כל מיני סוגים של גדרות: גדרות באצטדיוני כדורגל, גדרות בבתים פרטיים, גדרות סביב מבנים כמו קאנטרי קלאב או בריכות שחייה ואפילו גדרות סביב שטחים פתוחים של בנייה. הגדרות האלו צריכות להיות חזקות מספיק על מנת לעמוד בתפקיד שאותו הן נועדו למלא – להגן על המקום ולתחום אותו. כל זאת לא יכול לקרות בלי עמודי גדר, אז בואו נכיר אותם קצת יותר לעומק.

עמודי גדר – ממה הם עשויים?

עמודי גדר הם לא סתם עמודים מחומרים קלים ומחלידים. מדובר כאן על עמודים שעשויים מחומרי מתכת בעלי חוזק ועמידות מצד אחד וגמישות מצד שני, כך שניתן לעצב אותם בקלות ואז, בטווח הארוך, לסמוך עליהם שהם ידרשו מעט מאוד תחזוקה ויחזיקו מעמד לאורך שנים רבות.

איפה קונים עמודי גדר?

על מנת להבטיח עמודי גדר איכותיים במיוחד, כדאי לרכוש אותם רק אצל חברה שמתמחה בהם. אצלנו בחברת רן פלדות ומתכות בע"מ תוכלו למצוא עמודי גדר איכותיים עם מגוון מאפיינים רחב במיוחד: עמודים באורכים קצרים יחסית של 1,500 מ"מ או 1,800 מ"מ, וגם עמודים באורכים ארוכים יותר של 2,500 מ"מ ואפילו 3,000 מ"מ.

צרו איתנו קשר, חברת רן פלדות ומתכות בע"מ בבעלותו של יריב רינות, במספר הטלפון 09-7962737 ונשמח להעמיד לרשותכם מגוון מוצרי פלדה ומתכת מהאיכות הטובה ביותר, בליווי שירות מקצועי, אמין ונעים.