Skip to content

אילו מתכות קיימות חלק ב'

טוב שחזרתם אלינו להמשך סדרת הכתבות שלנו – אילו מתכות קיימות. אחרי שבכתבה הקודמת התמקדנו בסוגי מתכות כמו פח, פלדה ומתכת אמורפי, היום נספר לכם על עוד כמה סוגי מתכות שיוכלו לשמש אתכם לצרכים רבים. זה הזמן להתחיל עם חלק ב' של הכתבה, אז קדימה – בואו נתחיל!

מתכות כבדות – חלק בלתי נפרד מרשימת מתכות קיימות

מתכות כבדות היא כותרת מפוארת לרשימה ארוכה מאוד של מתכות שונות. מדובר כאן על מתכות כמו אבץ, מגנזיום, נחושת ועוד, והן מגיעות בכמויות קטנות במיוחד, אחרת הן הופכות לרעילות.

ואם כבר אבץ, בואו נרחיב עליו קצת יותר. האבץ הוא מתכת מאוד נפוצה בעולם, משום שהוא שומר על תגובות עדינות ביחס למתכות מסוגים אחרים, ובהתאם נוח מאוד לעבוד איתו.

אלומיניום ורודיום – שני שמות שאנחנו מניחים שכבר שמעתם

האלומיניום גם הוא הפך לסוג מתכת אהוב במיוחד, הודות למשקל הקל שלו, בשילוב עם העמידות הגבוהה שלו. האלומיניום גם הוא הפך בשנים האחרונות למתכת שניתן להשתמש בה במגוון תחומים.

הרודיום, שבוודאי מוכר לכם מעולם התכשיטנות, הוא מתכת שעושה רק טוב בעולם. בין היתר, ניתן למצוא אותה מצפה תכשיטים ומעניקה להם ברק, וכן מסייעת בהפחתת זיהום כדור הארץ בעולם הרכב.

אנחנו מזמינים אתכם למצוא את כל המתכות האלו ועוד רבות במפעל שלנו, רן פלדות ומתכות בע"מ בבעלותו של יריב רינות, אזור התעשייה קדימה. נתראה בקרוב!